Dags för eran åsikt! Är det dags att putsa bort ”Imports” i Superior?

Vi ställer en kort men otroligt viktig fråga till er inför många stundande enormt viktiga beslut. En av dom är ett litet koncept jag dratt fram med våran grafiker Andreas T. Pettersson inför kommande säsong, vad tycks?

 

 

Visst är den smäckrare, mer stilren och med lite mer… ja egentligen allt ett äkta ”facelift” ska innehålla? Vi är idag i folkmun redan mer kända i våran bransch som ”Superior” och därför är tankarna på att i logotypen banta bort ”Imports”.

 

Tycker ni det funkar, blir loggan mer enhetlig och lättläst? Eller ska vi ta tillbaka ”Imports” och bara behålla de små rätt svåra för ögat att se ändringarna? Kom med massa input nedan i kommentarerna! 🙂

 

Har annars varit en rekorddag i spännande samtal och pusslet med roliga projekt/partners man ska jobba med i sommar har på ca en vecka dubblats!

 

Oerhört inspirerande, men stressig tid inför ELMIA 2011 just nu- kör really F’in hårt allihopa!

21 tankar om “Dags för eran åsikt! Är det dags att putsa bort ”Imports” i Superior?

  1. Steffen says:

    Tycker det är en fin idé att banta bort imports. Huvudidén med företaget är ju visserligen just import men företaget håller ju på och expanderar med massa olika inriktningar såsom Major/Aero, Media-delen, verkstäder och Drivers Club så då känns det lämpligt att endast ha Superior som den stora samlingsloggan.

    • Micke_J says:

      Lego: Sjukt att du sa det, för min grafiker Andreas messade igår ihopbrutet och undrade varför färgerna var så konstiga och ljus när jag hade lagt upp dom?! Tror det kommer ordna sig tills vi spikat allt…

  2. Tony says:

    Har alltid gillat eran logga, så de spelar ingen roll nästan vilken av dem ni ska ha.
    men håller med om att den nya skulle bli riktigt nice!!!!
    kan man beställa logga från er..? såg en video på en supra som hade en dekal på höger framskärm i krom tror jag den var, och inte så jättestor heller.. riktigt läckert!!! =)

Lämna ett svar

Hittar du inte vad du söker? Hittar du inte vad du söker?