Bara en liten heads up till alla som ännu inte lessnat totalt på allt mitt prat om Soarern. Vem kan klandra en? Har man jobbat hårt i alla år som passerat är det väl icke förunnat en att vara en smula entusiastisk? 😉
Iaf så åker jag till verkstaden imorn med de nya kardandelarna och med hjälp av Johan Carlsson försöka slå ihop det stiliga monstret igen. Gzon hade en postiv överraskning för mig när han spontant på sin semester hade slagit ihop inredning på bilen, se där! Tack tack! 😀
Får vi ihop det är tanken att glassa lite samtidigt som man ser över bilen ordentligt och gör en shortlist åt Ramon på DREAMMAKER om det sista som ska göras på bilen. Vet inte om folk följt den röda tråden här, men det har givetvis varit problematiskt då detta varit ett oerhört ambitiöst projekt av inte sällan tidigare skådat slag.
Men rakt igenom har Ramon Quinteros som ÄR Dreammaker gjort sitt bästa för att få ihop bilen. Har redan sagt öppet att han bevisat för mig att de kreativa visioner han har estetiskt sett övertygat mig och att färgen är helt fantastisk. Därför längtar jag än mer tills bilen är H E L T klar och silkeslen i klarlack och man kan börja låta proffsfotografer och bilmässor ta del av den.
Tills vidare så ska de rulla runt och njutas av, men som jag nämnde en snabb ”hejsan hallå” på SUPRA CLUB SWEDENS Stockholmsträff på lördag då det även blir bromsning på rullar. Kommer Ernies bänk och effekten på 768HK stämma även nu när motorn är i bilen? Lär bli spännande, och en perfekt lördag! 🙂
Jag har inte ledsnat än Micke! vill se mer mer mer! 😀
Very interesting and amusing subject. I read with great pleasure.
har du inget ljudklipp??
Vill höra jun kitet:)