Nu börjar man bli nervös? Vad händer på GKN Driveline?

Man är inte direkt någon färsking längre i branschen och kan snabbt avgöra när något inte riktigt luktar som det ska… Har nu tre dagar i sträck blivit lovad (med stort L) att bli uppringd med klara besked, men varit en hel del ursäkter i Jönsson-liga klass för varför det uteblivit? Klart att ett torrt och rakt mer negativt nej från början knappast är något mycket bättre, men blir tämligen frustrerande när det är race-weekend på gång och bilen står immobil fortfarande…

 

Är verkligen rätt farligt nära en ihopbrytning, just nu ligger GKN DRIVELINE och balanserar farligt nära att mista sitt förtroende för att vara en stor, professionel firma som får saker gjorda utan att man behöver dalta och ringa stup i kvarten. Hoppas som jag sagt tidigare att jag får äta upp dom orden och enhälligt hylla dom i slutändan!

 

En sak är rätt rolig iaf. Att man på ett sätt märkt att många passar på och frågar hur det går med kardanaxeln och 200MPH SOARERN  överhuvudtaget. Riktigt smickrande att så många följer projektet, det är nedlagt så mycket själ och hjärta i den att sånt engagemang av folk runtom verkligen behövs. Så fortsätt gärna fråga och kommentera, det är lite vad som driver mig.

 

Ett extremt viktigt och positivt besked imorn av GKN DRIVLINE vill vi ha! Ropa det i kör och håll tummarna for meee! 😉

5 tankar om “Nu börjar man bli nervös? Vad händer på GKN Driveline?

Lämna ett svar

Hittar du inte vad du söker? Hittar du inte vad du söker?