Brutal, men den hårda sanningen är att bredvid en Murcielago ser den inte lika kaxig ut. En original Gallardo ska den väl sno uppmärksamhet från, men det är knappt. Tror visserligen inte ägaren till denna ville plocka libido-poäng som en Lambo, utan istället ha en sjukt elaktrackday NSX… 😉
Finns väl firmor i England och Holland som har marginellt bättre priser än våran leverantör Realcar. Varför krångla… För övrigt måste det ju hända något på fälgmarknaden snart innan folks snålhet kör företag som Volk, BBS, Advan, Enkei och dylikt i botten…
Nu skilljer det misnt 10 år och två mille mellan en Murci o en NSX.. men jag hade vilken dag som helst i veckan valt en NSX framför en Gallardo.. utan den minsta tvekan.
Är det bara jag som får klökningar när jag hör ordet rota?
Sannerligen börjar Rota bli som något irriterande och dåligt mainstream rockband som medelsvensson tror är coolt/bra… Tänk Nu-metal och allt vad det innebär, otroligt kasst plagierad musik?!
Ruggigt fet NSX. Undra när Micke ska plocka hem sveriges första NSX Type R 😛
Rota är ju inget kul o ha. Ska det vara JDM så ska det vara japanskt, annars kan det va 🙂
Kan väl börja med en NSX, vilket jag redan där tror blir svårt. Väldigt dyra och populära än idag i Japan. Priserna för en auto strax under 200k = inte prisvärt mot en LHD. Men visst, kommer någon med stora plånboken och SKA ha en Type-R så kan ni räkna med att jag hjälper till att hitta en och få den inreggad utan att kunden behöver lämna sin TV-soffa. 😉
Brutal, men den hårda sanningen är att bredvid en Murcielago ser den inte lika kaxig ut. En original Gallardo ska den väl sno uppmärksamhet från, men det är knappt. Tror visserligen inte ägaren till denna ville plocka libido-poäng som en Lambo, utan istället ha en sjukt elaktrackday NSX… 😉
Aningen mesiga utblås dock.. Snygg i övrigt!
Ni har inga tips på vart man får tag i Rota fälgar utomlands?
//
Chapterzwei.se
Finns väl firmor i England och Holland som har marginellt bättre priser än våran leverantör Realcar. Varför krångla… För övrigt måste det ju hända något på fälgmarknaden snart innan folks snålhet kör företag som Volk, BBS, Advan, Enkei och dylikt i botten…
Nu skilljer det misnt 10 år och två mille mellan en Murci o en NSX.. men jag hade vilken dag som helst i veckan valt en NSX framför en Gallardo.. utan den minsta tvekan.
Är det bara jag som får klökningar när jag hör ordet rota?
Sannerligen börjar Rota bli som något irriterande och dåligt mainstream rockband som medelsvensson tror är coolt/bra… Tänk Nu-metal och allt vad det innebär, otroligt kasst plagierad musik?!
Ruggigt fet NSX. Undra när Micke ska plocka hem sveriges första NSX Type R 😛
Rota är ju inget kul o ha. Ska det vara JDM så ska det vara japanskt, annars kan det va 🙂
Kan väl börja med en NSX, vilket jag redan där tror blir svårt. Väldigt dyra och populära än idag i Japan. Priserna för en auto strax under 200k = inte prisvärt mot en LHD. Men visst, kommer någon med stora plånboken och SKA ha en Type-R så kan ni räkna med att jag hjälper till att hitta en och få den inreggad utan att kunden behöver lämna sin TV-soffa. 😉