Gzon har hunnit skaffa sig en till Subaru förutom sin Impreza GC8 Type-R, familjen kräver mer och mer utrymme- då vart det en ”top of the line” Legacy 3.0R Spec-B!
Detta innebär att vi stadigt kommer expandera vårat kunnande om Subarus Boxer-sexa, EZ30R. Martin har redan utvecklat att custom avgasystem; dubbla utblås med X-pipe- brummar på fint!
Även service och dylikt är något vi gärna åtar oss ifall ni hellre vill lämna in till en verkstad som normalt sett skruvar med STi-modeller istället för de dussinställen Subaru gett återförsäljarstatus åt. Vi kan samtidigt komma med flera förslag om hur man kan ge din Legacy 3.0R både rätt look och ryt! 🙂
Martins bil har även fått en smakfull Chargespeed frontläpp och en uppsättning snygga Rota G-force 18″ fälgar. Behövs inte mycket mer på en såpass fullutrustad och stilsäker bil från fabrik, riktigt ”gött” går den också- sexan har gott om register.
Med ”SI-drive” kan du snabbt ställa om från ekonomi till sport. Imponerande att det som sagt från fabrik finns olika program att välja på i mappen/styrboxen.
I japan finns även den även med 2.0 liters Turbomotor och vi väntar ännu på att någon som vill ha en bil som har a l l t plus en otroligt trimpotential. Sexan som enda nackdel inte speciellt trimvänlig ifall man ser till vad det kostar att få ut någon riktig effekt ur den utöver de 245 original. Det finns även en enormt läcker STi-version för den som har djupa fickor, men bara en Turbo-Legacy vore väldigt roligt att importera för den riktigt medvetne…
Ingen utmaning är för stor för oss, vare sig det gäller en udda Subaru-import från Japan eller service och dylikt av dom.
KONTAKTA OSS om det är något speciellt du är nyfiken på!
Riktigt snygg bil!!
Det jobbiga när ni visar såna här bilar i bloggen är ju att man blir sugen på en sån också :p
Allt handlar om tjocklek på plånboken eller hur mycket pengar man vill ha över till annat… 🙂