Fick idag veta från GKN DRIVELINE att de gjort en helomvändning och tänker bygga en helt ny enkel axel. Hmm? Kunde inte få raka besked exakt vad det blir, men har själv suttit på ”andra sidan” av en väldigt nyfikens kund och förlitar mig på att de är proffs, och hör av sig när det börjar materialisera sig mer. Lät spännande iaf då det talades om nya fästen och annat som inte direkt finns på hylla. Kanske passar de på att göra en mall för en ”ultimat” suprakardan? 🙂
På lördag iaf ska vi vara med på en liten grej i Sörmlands djupaste skogar. Där ska BNR34an skriva ännu ett kapitel i hur snabb den är, utan att vara för specialinriktad. Låter det lite dimmigt? Det är avsikten, men följ bloggen så får ni svaret på söndag.
Vad tycker ni som läser annars? Man börjar ju somna in i höst inom en månad, blir det ett perfekt tillfälle att låta det mediafolk vi håller på att sålla mellan att visa vad de kan? Eller finns det annat ni vill läsa om? Var inte blyga med kommentarer…
PS. Imorn förmiddag släpper vi en liten bomb om en bil som kommer in på lager. Kan säga att det är lite av en ”kändis” som vi förhandlat med ett tag och som nu bestämt sig låta oss ta bilen. Så klicka in här någonstans innan lunch så vet ni vad det handlar om! 😀
mycket underhållande läsning, bra avkoppling från arbetet, men tycker att det borde läggas lite tid på att fixa (nya & beg delar) skoj att surfa på eftermarknadsprylar 🙂
annars ”keep on blogging”
skulle gärna se lite bilder på hela soarern, som interiör o sånt
En större satsning på just det du nämner kommer i samband med mörka hösten!
Vi får väl se hur det går i skogarna på lördag natten. Jag bjuder troligen upp till dans.
Josef, du hamnar i max-klassen då va? Blir en kul fight mot vår Skyline…
Kommer inte ihåg vad Danne sa, men det borde ju hamna i samma. Får se hur det slutar.
uppskattar ditt bloggande…orkar inte själv skriva….