Inte för att man brukar bry sig speciellt mycket, men lade märke till att SUPERIOR MEDIAS produktion från JDM FACE-OFF 2010 nu passerat 10 000 visningar!
Det låter kanske inte så imponerande när klippen ”de flesta” av oss sett på Youtube, vare sig det är katter som spelar piano eller snubben som ramlar av sin stol; har miljoner visningar.
Men just på Vimeo så är det lite kräsnare publik och inte lika stor kanal utåt som de andra siterna. Dessutom räknas det att man även sett hela filmen, och att då börja tänka katt våran nästan 1/4 timme långa film ändå engagerat folk en hel del! 🙂
JDM Face-Off Time Attack 2010 @ Mantorp Park from Superior Media on Vimeo.
Men återigen, statistik kan man vända och vrida på hur mycket som helst. Vet att många t.ex. räknar sina hits på Facebook som väsentliga- men dom är enormt mycket mer smickrande än vad verkligheten återberättar i sitens attraktivitet på sökmotorer etc… 😉
Poängen med att återigen lyfta fram våran senaste produktion som vi självklart gärna ser att ni sprider vidare (enormt stort tack till alla som hittills gjort det) är att påvisa var ribban kommer ligga hela helgen under CUSTOM & MOTORSHOW 2011 då vi semi-live ska bevaka mässan med samma härliga HD-kvalitet och redigering!
Annars fullt ös som vanligt, varför skulle jag annars blogga om nonsens som detta? Elmia kommer bli g a l e t !!!
Lovar härmed att de som känner sig besvikna över våran satsning på SuperiorTV förmodligen knappt själva vet vad som är bra- och givetvis hoppas vi då även den sortens kritik lyfts fram.
tänka katt? ska du ha en till 😉